اخبار

در قالب طرح اردوی راهیان پیشرفت؛

بیش از 3000 نفر از نیروگاه رامین اهواز بازدید کردند

بیش از 3000  نفر از نیروگاه رامین اهواز بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، طی سال گذشته بیش از 3 هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان سازمانها و اقشار مختلف مردم از فرآیند تولید برق در نیروگاه رامین بازدید نمودند. 

داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین در این باره گفت : با توجه به اهمیت مدیریت مصرف برق توسط مردم و لزوم آشنایی جامعه با سختی ها و پیچیدگیهای تولید برق ،  زمینه بازدید اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نمودیم که این برنامه باعث تقویت تعاملات و ارتباط بیشتر این نیروگاه با مراکز علمی شده است. 

وی گفت :  بازدیدکنندگان از نیروگاه رامین در یکسال گذشته در قالب 98 گروه و در مجموع تعداد 3 هزار نفر بودند که با حضور در این مجمومه صنعتی علاوه بر بازدید میدانی از تاسیسات تولید برق و کارگاههای ساخت و بازسازی قطعات ، از نزدیک با روند تولید برق آشنا شدند.  

سلیمانی همچنین افزود ، ارائه اطلاعات عمومی و تخصصی ، پاسخ به سوالات و دغدغه های بازدیدکنندگان، آشنایی با اقدامات، دستاوردها ،چالشها و سختی های تولید برق، آشنایی با راهکارهای فنی و تخصصی صرفه جویی در انرژی برق و آشنایی با رشته ها و تخصص های کاربردی در صنعت نیروگاهی مهمترین محور این بازدیدها بوده است.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۰
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۴۶