اخبار

برای جنوبی‌ها زندگی همین است / فداکاری و تلاش تا مرز بی نهایت

برای جنوبی‌ها زندگی همین است / فداکاری و تلاش تا مرز بی نهایت
مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : قدردان همکاران ، هموطنان و رسانه ها هستیم
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، داوود سلیمانی گفت: بی تردید انتشار تصاویر تلاش و ایثار کارکنان نیروگاه رامین اهواز در رسانه ها و بازخورد آن در میان هموطنان ، مسئولان و واکنش سایر عزیزان در فضای مجازی اهمیت انرژی برق ، سختی های تولید و لزوم صرفه جویی در این انرژی حیاتی را بیش از پیش نمایان ساخت.
مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین گفت: امروزه انرژی برق بعنوان یکی از مهمترین نیازهای جوامع بشری شناخته می شود که نقش مهمی در تامین آسایش مردم، ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها ، پویایی و پیشرفت صنایع و تسهیل خدمت رسانی سایر دستگاه‌ها و سازمان دارد.
سلیمانی اقدام ارزشمند تلاشگران نیروگاه رامین اهواز در رفع مشکل فنی واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه و جلوگیری از خروج این واحد نیروگاهی در فصل طاقت فرسای تابستان را نمونه بارزی از جانفشانی جوانان این مرز و بوم بویژه متخصصان صنعت برق جهت خدمت مستمر و پایدار به هموطنان عزیزمان برشمرد.
وی گفت: واکنش دنیای رسانه و هموطنان به این جانفشانی بار دیگر کارکردهای اثرگذار ارتباط چندسویه رسانه ها با مردم و روابط عمومی سازمانها را به همه ما گوشزد کرد و ما قدردان رسانه ها و هموطنان عزیزمان هستیم.
سلیمانی افزود: عملیات رفع نشتی کندانسور واحد شماره یک نیروگاه رامین اهواز نمونه ای از هزاران ایثار و فداکاری تلاشگران صنعت برق بویژه در فصل تابستان است و نیت و انگیزه این عزیزان چیزی بجز خدمت رسانی به مردم عزیزمان بویژه در فصل طاقت فرسای تابستان و تامین آسایش هموطنان نیست و فیلم‌هایی که از تلاش متخصصان دیده شد، تنها چنددقیقه از تلاش مجاهدانه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای رساندن انرژی به مردم است . در واقع پشت یک کلید ساده هزاران تن ثانیه به ثانیه جانفشانی می‌کنند.
مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین در ادامه گفت: نکته مهم این است که نیروگاههای حرارتی که بیش از ۹۳ درصد برق ایران را تولید می کنند نیازمند توجه بیشتر دولت جدید می باشند تا با رفع چالشها و مشکلات این صنعت شاهد بهبود عملکرد آنها باشیم و بویژه نیروگاههای قدیمی مثل نیروگاه رامین اهواز که بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری ایران نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می کند.
سلیمانی گفت: تولید انرژی حیاتی برق در نیروگاههای حرارتی دارای چالشها و سختی های فراوانی ست و به سختی تولید می شود و تلاشگران نیروگاه‌ها در شرایط سخت و طاقت فرسا، نهایت تلاش خود را در جهت تولید پایدار و مستمر انرژی حیاتی برق بکار می گیرند تا بتوانند شاهد آسایش و رفاه حال هموطنان، پویایی صنایع و تامین برق مورد نیاز دستگاههای خدمت رسان باشند.
وی عنوان کرد: باید بگویم برای جنوبی‌ها زندگی همین است....فداکاری و تلاش تا حد نهایت و توان... و ما تا پای جان برای هموطنان عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و نهایت تلاش خود را جهت تولید و تامین این انرژی بکار خواهیم گرفت و از مسئولان تصمیم گیر کشور بویژه دولت چهاردهم انتظار داریم تا با نگاهی نو در جهت رفع چالشها و مشکلات نیروگاهها اهتمام نمایند. کاری که ما انجام می دهیم و محصولی که تولید می کنیم به زندگی مردم و پویایی صنایع، رونق کسب و کارها، بهبود خدمات و توسعه کشورمان ارتباط نزدیک و حساسی دارد.
سلیمنی در پایان گفت: انتظار ما از مردم، صنایع و سایر عزیزان صرفه جویی و مدیریت بهینه در استفاده از این انرژی است. قطعا صرفه جویی در مصرف انرژی برق باعث کاهش فشار به نیروگاهها و پایداری شبکه سراسری برق کشور می شود و امیدواریم همه عزیزان با صرفه جویی در مصرف این انرژی، همراه و همگام با ما در تامین آسایش مردم سهیم باشند.
 
۲۶ تیر ۱۴۰۳ ۲۲:۴۲
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۷