اخبار

در چهارماهه نخست امسال;

افزایش ۱۷ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز

افزایش ۱۷ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، از ابتدای سال جاری تاکنون تولید برق این نیروگاه  روند رو به رشدی را نسبت به مدت مشابه این زمان در سال گذشته داشته است.  
محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با بیان این مطلب گفت: با تلاش و همت کلیه کارکنان در بخشهای مختلف نیروگاه توانسته ایم با 17 درصد افزایش تولید برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، میزان تولید برق را به  2 میلیون و 832 هزار و 716 مگاوات ساعت برسانیم. 
حافظی افزود: گرمای بی سابقه در کشور بویژه در خوزستان و اهواز ، نیاز مردم به انرژی برق را بیش از پیش نمایان ساخته و ما نیز تمام تلاش خود را جهت تولید این انرژی حیاتی بکار گرفتیم تا شاهد آسایش مردم ، پویایی صنایع و پایداری فعالیت دستگاههای خدمت رسان باشیم.
مدیر عامل نیروگاه رامین در ادامه گفت: در ایام اخیر همه ملت ایران شاهد تصاویر و فیلمهایی از چالشها و سختی های تولید  برق توسط فرزندانشان در نیروگاه رامین بودند که این موضوع تنها نمونه ای کوچک از جان گذشتگی جوانان این سرزمین می باشد. وی افزود ؛ نیاز است که ملت شریف ایران برای جلوگیری از فشار بر شبکه برق کشور که در ادامه آن آسیب پذیری تجهیزات و نهایتاً ایجاد خطر را برای متخصصان نیروگاهها در پی دارد مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند چرا که مدیریت مصرف برق ارتباط مستقیمی با عدم خاموشی ها در کشور بویژه مناطق گرمسیر دارد.
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و دارای 6 واحد تولید برق است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.
۴ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۷۵