اخبار

در ۵ ماه اول سال جاری؛

تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: در ۵ماهه ابتدایی امسال با تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات برق شاهد افزایش ۱۲ درصدی تولید این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.
محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین مجموع تولید ۵ ماه نخست سال جاری  را ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و  ۴۵۲ مگاوات ساعت عنوان نمود و گفت: این نیروگاه به لحاظ گرمای بی سابقه هوا  یکی از سخت‌ترین سالهای فعالیت خود را سپری می کند و ما نیز نهایت تلاش خود را جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی بکار گرفتیم .
حافظی با اشاره به افزایش ۲۳ مگاواتی تولید لحظه ای واحد‌های نیروگاه رامین در ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  گفت: این نیروگاه سالهاست که با چالش‌های متعددی روبروست که بخشی از آنها با بهره مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان این مجموعه بهبود یافته و بخشی دیگر نیازمند نگاه ویژه مدیران بالادستی است تا بتوانیم واحد‌های تولیدی را با حداکثر توان در مدار نگه داریم.
مدیر عامل نیروگاه رامین اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت کارکنان این نیروگاه و همچنین مشارکت هموطنان در صرفه جویی انرژی برق روزهای باقیمانده از تابستان داغ امسال را بخوبی سپری نماییم. 
گفتنی است نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با  6 واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روزهای پرمصرف برق در تابستان داغ خوزستان می باشد و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می کند.
۵ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۰۶
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۸۲