اخبار

حاصل 5 ماه تلاش و پشتکار تلاشگران نیروگاه رامین;

ساخت و بازسازی بیش از 3400 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی بیش از 3400 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، سعید پرشی معاونت تعمیرات نیروگاه  رامین با اعلام این خبر گفت:  رسالت اصلی نیروگاهها تولید حداکثری برق و پایداری شبکه سراسری می باشد و در کنار تولید برق ، ساخت قطعات مورد نیاز جهت مواقع اضطراری از اهمیت بالایی برخوردار است که می بایست عملیات ساخت، بازسازی و تعویض  قطعات در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
 پرشی گفت ؛ بر همین اساس با تقویت کارگاههای تعمیراتی، آموزش و استفاده از تجربه کارکنان نیروگاه رامین توانسته ایم ضمن کاهش هزینه های نیروگاه و تسریع انجام عملیات های تعمیراتی و اضطراری ،ساعت کارکرد واحدهای نیروگاه رامین را افزایش دهیم . 
وی گفت:  در 5 ماهه نخست امسال 3453 قطعه را مورد ساخت و بازسازی قرار دادیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 853 قطعه بیشتر از سال قبل ساخته و بازسازی شده است که حاصل تجربه ، همت و پشتکار کارکنان این مجموعه می باشد. 
گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.
۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۵:۲۳
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۷۵