مهندس رضایی مهر مسئول کارگاه جوشکاری: ترکهای موجود در سیلندرهای واحد یک منجر به نشتی بخار و خروج اضطراری واحد و ایجاد اسیب جدی در توربین می شد و به همین منظور اقدام به ترمیم این ۱۳ ترک حساس با استفاده از تکنیک های خاص جوشکاری نمودیم.
وی عمق تقریبی این ترکها را ۴ الی 7 و طول آنها را ۱۵ الی ۴۰ سانتی متر اعلام نمود.
وی افزود: شرکتهای پیمانکاری بابت ترمیم یک مورد از این ترکها مبلغ بالایی در نظر گرفته بودند که ما نیز با با تکیه بر تخصص و تجربه همکاران بخش جوشکاری نیروگاه توانستیم این پروژه را به مرحله اجرایی برسانیم.